Zwroty i Reklamacje
ZWROTY
W terminie 14 dni od otrzymania zakupionego towaru Kupujący może dokonać jego zwrotu. Kiedy Kupujący postanawia zwrócić towar, obowiązuje postępowanie według poniższego schematu:
-
Wypełnienie przez Kupującego Oświadczenia o odstąpieniu do umowy wraz z numerem konta, na które mamy zwrócić pieniądze oraz dołączenie paragonu zakupu. Oświadczenie z paragonem można wysłać razem z towarem lub osobno (jeśli osobno - koniecznie listem poleconym - za przesyłki zagubione odpowiada Kupujący).
-
Zwrot towaru (oraz paragonu zakupu). Towar powinien być nowy, kompletny i nienaruszony, w takim stanie, w jakim otrzymał go Kupujący z metkami producentów i opakowaniem producenta. Nie przyjmujemy zwrotów, w których wyraźnie widać jakiekowiek naruszenie lub zużycie produktu, oprócz śladów normalnego użytkowania produktu, oraz zwrotów produktów, których użytkowanie przez inną osobę jest niedopuszczalne ze względu na ochronę zdrowia i higieny.
-
Zwracamy cenę zakupionego towaru oraz koszty przesyłki od sprzedawcy do kupującego do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie). Kupujący wysyła paczkę na własny koszt. Nie odbieramy paczek wysłanych na nasz koszt.
-
W ciągu 14 dni prześlemy pieniądze za zwrócony towar, na wskazane przez Kupującego konto bankowe.
Formularz Oświadczenia o odstąpieniu od umowy jest dostępny tutaj
UWAGA! Powyższa procedura zwrotu dotyczy tylko konsumenta detalicznego, który dokonał zakupu z paragonem. W przypadku zakupu na fakturę VAT, zwrot pieniędzy następuje po odesłaniu do nas podpisanej faktury korygującej na zakup. Może to wydłużyć cały proces zwrotu.
ZWROTY PROSIMY PRZESYŁĆ NA ADRES:
Skład Medyczno-Rehabilitacyjny MELISA-MED ul. Franciszka Stefczyka 47 51-662 Wrocław
Jeśli potrzebujecie Państwo pomocy lub dodatkowych informacji prosimy o kontakt na e-mail: sklep@ortomoda.pl
REKLAMACJE
Wykorzystując wieloletnie doświadczenie, dokładamy wszelkich starań, aby oferowane przez nas produkty były niezawodne i najwyższej jakości. Jeśli jednak stwierdzą Państwo jakąś wadę zakupionego u nas produktu, poniżej przedstawiamy informacje dotyczące postępowania gwarancyjnego.
- Wszystkie towary zakupione w sklepie OrtoModa.pl objęte są gwarancją producenta oraz ustawową odpowiedzialnością sprzedawcy za zgodność towaru z umową.
- Jeśli zauważysz w swoim produkcie jakąkolwiek wadę lub niezgodność prosimy o wypełnienie formularza reklamacji, który można pobrać (tutaj) i odesłanie go wraz z towarem i dowodem zakupu na nasz adres. Klienci, którzy zarejestrowali się na naszej stronie i posiadają konto, mogą zgłosić reklamację poprzez panel klienta.
- Towar odsyłany do oględzin musi być czysty i suchy.
- Wszelkie reklamacje rozpatrywane są zgodnie z obowiązującymi normami prawnymi.
JAK REKLAMOWAĆ PRODUKT
- Wypełnij formularz reklamacyjny (do pobrania tutaj)
- Przygotuj towar do wysyłki
- Formularz reklamacyjny wraz z reklamowanym produktem wyślij na adres:
DODATKOWE INFORMACJE
-
Kupujący odsyła produkt do reklamacji na własny koszt. Koszty podlegają zwrotowi w przypadku uznania roszczenia reklamacyjnego. Zwrot kosztu reklamacji obejmuje zgodnie z przepisami prawa kwotę najtańszej możliwej formy dostarczenia towaru przewidzianą na stronie sklepu OrtoModa.pl
-
W przypadku gdy sprzedawca nie uzna reklamacji konsumenta, a ten się nie zgadza z jego decyzją, może zwrócić się o mediację lub rozstrzygnięcie do sądu polubownego.
-
Zgodnie z obowiązującymi przepisami ponosimy wobec Państwa odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym za wady fizyczne i prawne.
-
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych.
Jeśli mają Państwo pytania lub wątpliwości prosimy o kontakt na adres sklep@ortomoda.pl